Herroepen aankoop is erg eenvoudig.

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave* van redenen de overeenkomst te herroepen. 
 
Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen en/of is deze niet meer compleet en/of zonder de originele verpakking dan vervalt het heroepingsrecht.
 
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen.
 
Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen.
 
Om gebruikt te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij u om ons een e-mail, al dan niet met inbegrip van het modelformulier, te sturen via info@dashview.nl. Binnen uiterlijk 14 dagen na het sturen van de e-mail dient u de producten teruggestuurd te hebben en dienen deze in ons bezit te zijn gekomen. 
 
Terugbetaling
Nadat u gebruik heeft gemaakt van uw herroepingsrecht ontvangt u alle betalingen, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. inclusief eventuele leveringskosten voor de heenzending, binnen veertien dagen terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt.U draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten circa € 3.95 tot € 6,95 per (brievenbus) pakket zullen bedragen.
 
Uitsluiting herroepingsrecht
Het herroepingsrecht is uitgesloten voor zakelijke klanten.

Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)
Klik hier voor het herroepingsformulier

Retourneren

 

Toch niet het juiste product besteld? Of ben je niet tevreden over het product? Dan is het natuurlijk mogelijk om het product zonder problemen te retourneren. Daarbij geldt:
  • Een aanvraag voor een retourformulier wordt tijdens kantooruren op dezelfde dag al beantwoord.
  • Dan kun je het product zonder opgaaf van reden retourneren.
  • Is het product stuk of heb je het verkeerde product ontvangen? Dan vergoeden wij de kosten voor de retourzending voor 100%.
  • Wil je een ander product? Dan ontvang je het tegoed in jouw account zodat je zelf een ander product kunt bestellen.
  • Als je liever geen ander product wilt, dan betalen wij jou terug binnen vijf werkdagen.

Wanneer kan ik een product retourneren?
Tellende vanaf de dag dat je een product ontvangt, heb je een bedenktermijn van 14 dagen. Wil je het product retourneren? Lees dan onze voorwaarden. Je hebt 14 dagen de tijd om te beslissen of het product voldoet aan jouw eisen. Als je het product terug wilt sturen moet je binnen 14 dagen na ontvangst van het product een retourformulier aanvragen. Vervolgens heb je 14 dagen om het product terug te sturen. Weet je niet zeker of je het product wilt houden? Laat het dan in de originele verpakking zitten. Bekijk het product gerust zoals je dat in een winkel zou doen, maar zorg ervoor dat het in originele staat blijft. Als het product aangebroken, incompleet, beschadigd of gebruikt is bestaat de kans dat wij het product niet retour nemen. Je dient het product indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking te retourneren. Is de verpakking beschadigd? Dan kunnen wij ervoor kiezen het product slechts gedeeltelijk te vergoeden. Schrijf in ieder geval geen tekst op de verpakking en plak er geen stickers of plakband op zodat de verpakking in de originele staat blijft.
Verpak het pakket dat je retour gaat zenden in een stevige doos om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het risico van de retourzending. Wil je geen risico lopen dat het product zoek raakt? Verzend het pakket dan aangetekend en bewaar het verzendbewijs. Zo kun je een eventuele vermissing van het product claimen bij de bezorgservice waar je gebruik van maakt.

Wat kunt u niet naar ons terugsturen?
  • Verzegelde producten waar je de verzegeling van verbroken hebt.
  • Aangebroken, incomplete, beschadigde of gebruikte producten.
  • Producten die in opdracht van de koper zijn vervaardigd.
  • Producten die vallen onder de uitzonderingen genoemd in de Algemene Voorwaarden.

Verzegelde producten
Cd's, dvd's en andere dragers met audio- of video-opnamen of software waarvan de inhoud gemakkelijk gekopieerd kan worden zonder dat dit kopiëren de staat van het origineel beïnvloed, zijn meestal verzegeld. Zodra deze verzegeling verbroken wordt, verlies je het retourrecht. Het product wordt dan niet meer retour genomen. Twijfel je of je een product mag retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we dit samen kunnen beoordelen.

Stappenplan retourneren
Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw rekening.
Wil je een product retourneren? Volg dan ons stappenplan. Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk jouw geld of een ander product terug krijgt.

Stappenplan
Stap 1: Vraag binnen 14 dagen na ontvangst van het product bij onze klantenservice een retourformulier aan via het contactformulier.
Stap 2: Vermeld "retour" in je onderwerp en geef aan dat je een retourformulier wilt aanvragen.
Stap 3: Je ontvangt dan tijdens kantooruren, vaak dezelfde werkdag nog via een e-mail een link naar het retourformulier.
Stap 4: Geef in het retourformulier aan waarom je het product zou willen retourneren en hoe je wilt dat wij de retourzending afhandelen.
Stap 5: Wil je een ander product voor het product dat je retour wilt zenden? Dan heb je het vervangende product het snelste in huis wanneer je in het retourformulier kiest voor de optie 'geld retour ontvangen' en daarna via onze site een nieuwe bestelling plaatst.  
Stap 6: Pak het product dat je wilt retourneren goed in. Dit kan bijvoorbeeld in een stevige doos. Plak geen stickers of plakband op de originele verpakking zodat deze in orginele staat blijft. Vergeet niet het ordernummer duidelijk te vermelden.
Stap 7: Stuur het pakket naar het adres dat hier onder staat, bijvoorbeeld via een PostNL servicepunt bij jou in de buurt.

TrendGroup
Afd Retour
Ulvenhoutstraat 43
6843RG Arnhem

Let op: Het invullen van het retourformulier is niet noodzakelijk om gebruik te maken van het herroepingsrecht. Als je het stappenplan volgt, kunnen wij jou het snelst helpen. Wij zullen het bedrag van de bestelling binnen 14 dagen crediteren. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Wanneer je een product retour wilt sturen, zijn de bepalingen uit de Algemene Voorwaarden (punten 6, 7 en 8) van toepassing. Wij adviseren je daarom het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren. Hiermee kun je een eventuele vermissing claimen bij de vervoerder.

Wie betaalt de verzendkosten?
Heb je het verkeerde of een defect product ontvangen? Dan vergoeden wij de kosten voor de retourzending. In alle andere gevallen moet je zelf de verzendkosten betalen. De kosten die je maakt voor het terugsturen van een defect of verkeerd geleverd product vergoeden wij voor 100%. Ben je niet tevreden over het product of heb je per ongeluk het verkeerde product besteld? Dan zijn de kosten van verzending voor jouw rekening. Wanneer je een product bij ons besteld hebt op basis van onjuiste informatie op onze website dan is dat natuurlijk onze fout. Ook in dit geval vergoeden wij de verzendkosten voor het terugsturen van het product. Als je als consument gebruik maakt van het herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor jouw rekening.

Klachten
Dashview heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. De tevredenheid van onze klanten is voor ons erg belangrijk. Ondanks alle voorzorgsmaatregelen kan het echter voorkomen dat onze werkzaamheden niet tot volle tevredenheid zijn uitgevoerd. Dit betreuren wij ten zeerste. Onze doelstelling is het zo spoedig mogelijk verhelpen van deze klacht.
Heb je een klacht, dan kun je die bij ons indienen via ons contactformulier. Je klacht zal uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij hiervoor meer tijd nodig, dan laten wij binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
 

Levering bestelling

Magazijn
In ons magazijn hebben wij bijna alle producten in voorraad en dit betekend een korte levertijd.

Levertijden
Wij trachten om bestelde artikelen zo spoedig mogelijk uit te leveren. In de meeste gevallen bedraagt de levertijd 1 a 2 werkdagen waarbij geldt vandaag voor 15:30 uur besteld Vandaag bij ons verzonden.Daar waar van toepassing, vermelden wij bij het product de afwijkende levertijd in de informatie van het product.

Status updates
Uiteraard krijgt u van ons status updates als wij de bestelling verwerken. Op moment van verzending ontvangt u ook een tracktracenummer zodat u zelf kunt kijken waar de zending op dat moment is. 

Verzending/bezorging
Alle (brievenbus)pakketten worden verzonden via PostNL, zodat kwaliteit en betrouwbaarheid gegarandeerd is. PostNl bezorgd op dinsdag t/m zaterdag. Mocht onze aangegeven bezorgdatum u niet uitkomen dan kunt u dit na de eerste sorteerscan van PostNL zelf wijzigen. Via de Track & Trace e-mail kunt u op de PostNL tracking site of via de app de dag en/ of tijd van de bezorging wijzigen. Dit kan vanaf het moment dat het pakket de eerste sorteerscan krijgt tot 06.00uur op de dag van bezorging. Op werkdagen voor 15:30u besteld Vandaag verzonden* aangegeven standaard levertijd bij product is leidend

Toch niet thuis?
Wanneer bij aflevering de vervoerder niemand aantreft en dit noodzakelijk is voor aflevering dan zal de zending de volgende (werk)dag nog een keer opnieuw aangeboden. Als deze levering ook gemist wordt, dan kunt u altijd nog het product binnen drie weken na de leverdatum op het postkantoor afhalen.

Betaal methodes

iDEAL
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Wij gebruiken hier Multisafepay als betaalpartner voor. Deze biedt u ook een aankoopbescherming.

Paypal
Paypal is een betaalprovider die u de mogelijkheid biedt om uw creditcard of uw (Nederlandse) bankrekening te koppelen aan een Paypal account. Bij Dashview kunt u met uw Paypal account betalen. Paypal verrekent dit weer met uw creditcard of bankrekening. Een Paypal account is gratis en veilig omdat u geen betaal- of creditcard gegevens meer aan de website waar u iets wilt bestellen hoeft door te geven.

Creditcard
Via Paypal/Multisafepay is het mogelijk om te betalen met een creditcard. Paypal ondersteunt Visacard en Mastercard. Als u de betaalwijze 'Direct via PayPal of Credit Card' selecteert wordt u doorgezet naar de veilige betaalomgeving van Paypal. Als u met creditcard wilt betalen kiest u deze optie, waarna u uw creditcard gegevens kunt invoeren. Als u de transactie heeft goedgekeurd keert u via Paypal weer naar onze website terug.

Rembours
Bij een rembours betaling voldoet u het verschuldigde bedrag met gepast geld aan de bezorger die het pakket komt bezorgen. In verband met het verhoogde risico dat de bezorger loopt met contant geld op zak, zijn de kosten hiervoor aanzienlijk hoger dan een standaard verzendmethode.

Billlink
Betaal nadat u de bestelling heeft ontvangen. 

Prijzen
De op onze site vermelde prijzen zijn geldig tot 31 december 2019 en/of zolang de voorraad strekt. Alle prijzen zijn inclusief BTW en onder voorbehoud van prijswijzigingen. 

 
Deze website gebruikt cookies, we slaan geen persoonlijke gegevens op.