Gebruik altijd een veilige gecertificeerde AC adapter / oplaadkabel.

Garantie

Dashview staat al jaren garant voor kwaliteit. Wij voeren een zo goed mogelijke prijs - kwaliteit verhouding waardoor je onze producten van topkwaliteit krijgt tegen een zeer betaalbare prijs. Naast bekende merken bieden wij ook ons eigen huismerk. Door de mix van deze producten garanderen wij dat dit topkwaliteit producten zijn.

De wettelijke garantie is van toepassing. Dat wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten met een maximum van 2 jaar tenzij anders staat aangegeven op moment aankoop. Uitzonderingen zijn b.v. demo artikelen, uitverkoop zonder garantie, gratis accessoires en/of gratis attenties bij een aankoop.

Wij doen altijd ons uiterste best om je de beste spullen te leveren, door verschillende checks en steekproeven (zie: keurmerken en certificeringen). In een enkel geval kan het zijn dat je toch een defect product ontvangt. Dit willen we zo snel mogelijk oplossen. Dashview staat garant voor jouw wettelijke rechten op een artikel conform de redelijkerwijs gewekte verwachtingen. Doorgaans wordt het afgehandeld middels vervanging, reparatie of terugbetaling. 

Verzendkosten garantieclaim
Bij een terechte garantieclaim zullen verzendkosten, zowel het insturen als her weer retour sturen van het gerepareerde of van de vervanging, voor rekening DashView ziijn. Bij een onterechte garantieclaim, of geen geconstateerd defect, zijn zowel de verzendkosten van het insturen als het weer retoursturen van het artikel voor rekening klant. 

Oneigenlijk gebruik
De garantie op een product kan vervallen bij verkeerd gebruik, breek- val-, stoot-, of waterschade. Dit geldt tevens als deze defecten binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel ligt. In deze gevallen kan er geen aanspraak gemaakt worden op kosteloos herstel of vervanging. Het vervolgproces omvangt een vrijblijvende prijsopgave voor herstel. Hier kun je mee akkoord gaan of afzien van verdere afhandeling. Wanneer er voor gekozen wordt om af te zien van verdere afhandeling, kunnen we het artikel op jouw kosten terugsturen of laten we het vernietigen. 

Stappenplan aanmelden / insturen Garantieclaim IP Wifi Camera.

1. Controleer uw Wifi Netwerk/Signaal. Bij problemen reset eerst uw modem. Probleem niet opgelost dan gaat u verder met stap 2.
2. Verwijder de camera uit de App.
3. Reset de camera middels de resetknop. Houdt deze ingedrukt tot u een signaaltoon hoort. 
4. Controleer of het led lampje snel rood kinppert. (doet deze dat niet dan is de reset niet juist uitgevoerd en kan deze niet opnieuw geinstalleerd worden)
5. Installeer de camera opnieuw en volg de stappen in de App

Controleer werking en functionalteiten.

Bij aanhoudende problemen kan het zijn dat er met de App een probleem is onstaan doordat andere Apps later zijn geinstalleerd/verwijdert. Om dit kort te sluiten kunt u voor stap 5 ook de App eerst verwijderen en opnieuw downloaden / installeren.

Mocht bovenstaand geen oplossiing bieden dan kunt u de camera aanmelden voor een garantieclaim middels het RMA formulier. 

Aanmelden garantieclaim:
Voor meer informatie of het aanmelden van een garantieclaim kan je terecht bij onze klantenservice middels het RMA formulier.



Klik hier voor het RMA formulier.